x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Mor el conductor d'un totterreny en un accident a la C-45 a Seròs

Actualitzada 03/06/2023 a les 11:20

Amb aquesta víctima, són 63 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya (dades provisionals)

Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM.

Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM.

SEGRE

Per causes que encara s’estan investigant, un totterreny ha sortit de la via i ha impactat contra un arbre. A conseqüència de l’accident, ha mort el conductor i únic ocupant del vehicle. Es tracta d’un home de 76 anys, M.B.A., veí de Seròs.

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 06.46 h d'aquest dissabte. Els fets han passat a la C-45 a l’altura del punt quilomètric 16,4 a Seròs (Segrià).

Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat i una unitat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima, són 63 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

Comenta el contingut

Descobrir
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre