Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Imatge del cartell promocional del concert.
AJUNTAMENT DE BALAGUERLa Cobla La Flama de Farners ofereix aquesta tarda (18 h) el tradicional Concert de Reis de Balaguer al Teatre Municipal. Per a això, presentaran l’espectacle Trencadís, en el qual repassaran cançons emblemàtiques i populars de Catalunya que la Flama de Farners ha versionat per a cobla. A més, l’espectacle compta amb la col·laboració de la cantant d’havaneres Neus Mar.
S’ha de destacar també que una vegada finalitzat el concert s’estrenarà una sardana, L’harpia de Balaguer, escrita per la compositora Bàrbara Ardanuy, flabiol de la Flama de Farners, que s’ha basat en la melodia del tradicional ball de l’Harpia, que es du a terme a Balaguer durant la festa medieval que se celebra al maig, per fer els arranjaments adequats perquè pugui ser interpretada per la cobla.El preu de l’entrada és de 5 euros i es poden comprar a taquilla o al web entredesteatre.balaguer.cat. Aquesta iniciativa està emmarcada en les activitats organitzades dins de la Capitalitat de la Sardana Balaguer 2022.