x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Un tuit de RTVE felicitant al Marroc enfurisma als fans més radicals de la 'Roja'

Actualitzada 07/12/2022 a les 11:23
La selección abandona Catar hundida por la eliminación

La selección abandona Catar hundida por la eliminación

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El seleccionador español Luis Enrique abraza a Pablo Sarabia, tras perder en los penaltis ante Marruecos, en los octavos de final del Mundial de Qatar 2022

EFE/ JJ Guillén

Espanya va caure eliminada en els vuitens de final del Mundial de Qatar davant del Marroc després d’una fatídica tanda de penals amb tres errades. Al final del partit , RTVE va felicitar la victòria marroquina a les seues xarxes socials afirmant que "els nostres veïns han estat el millor rival" davant del que podria haver caigut la nostra selecció. Minuts després es van veure obligats a eliminar el tuit davant de la repercussió del missatge, però molts usuaris ja n'havien fet captures.

En xarxes socials, la majoria d’usuaris van criticar ferotgement la televisió pública per aquest missatge que consideren "vergonyós" mentre que d’altres es congratulen del fair play de la cadena davant del rival d’Espanya. Alguns fins i tot dubten que el missatge sigui real i afirmen que és un fake que s’ha fet córrer des de mitjans i usuaris d’ultradreta.

 

Temes relacionats
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre