Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Polèmica per la nova campanya del Ministeri d'Igualtat per assenyalar a Pablo Motos
La nova campanya del Ministeri d’Igualtat amb motiu del Dia Internacional contra la Violència de Gènere ha estat font de polèmica. La campanya mostra quatre escenaris, amb moments masclistes que aquesta societat ha viscut i normalitzat: el primer, un streamer, que en un dels seus directes assegura tenir un amic que quan sortia de festa sempre bevia sucs i sempre acabava lligant amb noies "borratxes", un comentari que va fer el youtuber El Xokas. En segon lloc, apareix un presentador que durant una entrevista a una convidada li pregunta si utilitza roba interior sexi o còmoda, tal com ho va fer Pablo Motos en una entrevista a Elsa Pataky. El tercer, uns aficionats futbolístics defensant un jugador que "va donar un cop de puny a la seua xicota", assenyalant a Ruben Castro, jugador del Betis. I, finalment, la imatge d’un edifici amb desenes d’homes sortits a les finestres, que simula el col·legi Mayor Elias Ahuja de Madrid.
Després recorda que una de cada dos dones a Espanya ha patit algun tipus de violència masclista al llarg de la seua vida. I conclou: "Si no faràs res per parar-ho, #EntoncesQuien?".
En conseqüència, Pablo Motos va dedicar una llarga estona del seu programa a criticar l’anunci. Aquest és el moment i el que va dir:
Pablo Motos responde a la última campaña del Ministerio de Igualdad #CarrascoEH pic.twitter.com/SqF0kMJwBd
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) November 24, 2022
Tanmateix, aquest discurs ha enfurismat els usuaris de les xarxes socials i han començat a publicar vídeos on mostren Pablo Motos "amb actituds masclistes". Aquestes són algunes de les reaccions:
Al final Pablo Motos y El Xokas han hecho que la campaña del Ministerio de Igualdad sea un éxito: se exponen actitudes machistas, se dan por aludidos, y en lugar de disculparse hacen exactamente lo que denuncia la campaña, decir: "¿Quién, yo? Yo no he sido"... ¿Entonces quién?
— Gema MJ (@gmaemejota) November 25, 2022
Están borrando este vídeo que la productora del Hormiguero está denunciando en bloque para que nadie lo vea.
— Jose GM (@Jose_RBB95) November 25, 2022
-Haced RT
-Guarda el Vídeo
- Compártelo. pic.twitter.com/DthJLkT6oZ
1. Le tocó el culo a Mónica Naranjo y no sólo eso, decidió darle un beso alegando: “esto yo lo hago por el interés periodístico”. Asqueroso cuanto menos pic.twitter.com/eri9tpdr41
— Miry ✨ (@itsmiryg) November 25, 2022