Considerada per molts com la veu radiofònica per excel·lència de Lleida
Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Mary Bometon
La periodista lleidatana Mary Bometon ha mort als 76 anys. Considerada per molts com la veu radiofònica per excel·lència de Lleida, va començar la seua trajectòria el 1963 a Radio Popular de Lleida (avui Cope) fent programes de diversos formats. Posteriorment va treballar a Antena 3 Radio i a Onda Cero Lleida. El 2013 va rebre el guardó com a Dona Emblemàtica de Lleida per la seua lluita feminista.
Bometon va ser també una activista social en diverses entitats de Ponent, com l'Associació Contra el Càncer a Lleida.
Comentaris
Una gran señora, una figura del periodismo, del asociacionismo, de la lucha contra el cáncer, rapsoda, actriz, divulgadora de la cultura, con premios de todo tipo ......pero no recibió la Creu de Sant Jordi porque políticamente no era de la cuerda del nacionalismo. Descansa en paz, maestra
Denunciar comentari Respondre
Pep Lleida va dir..Una gran señora, una figura del periodismo, del asociacionismo, de la lucha contra el cáncer, rapsoda, actriz, divulgadora de la cultura, con premios de todo tipo ......pero no recibió la Creu de Sant Jordi porque políticamente no era de la cuerda del nacionalismo. Descansa en paz, maestra
Denunciar comentari RespondreEstic totalment d´acord amb vostè. DEP Senyora Bometón i un estimat pesam a la família i amistats.