x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Menú Lectura

Les cançons en occità s'asseguren el futur

  • PER ACN
Actualitzada 16/01/2023 a les 19:24
Les cançons en occità s’asseguren el futur

Les cançons en occità s’asseguren el futur

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Les cançons en occità s'asseguren el futur

ACN

Els músics Carles Belda, Marc Serrats i Alidé Sans han donat el tret de sortida a la presentació del llibre disc Guida de viatge pel cançonièr occitan (Sota la Palmera 2022) a l’institut de Vielha. En total, es repartiran gratuïtament 1.000 exemplars als estudiants de secundària de l’Aran i les Calandretas (escoles immersives en occità a França).

Aquest llibre disc inclou 18 cançons occitanes en clau moderna i, per fer-ho possible, Barnasants i l’associació Convergència Occitana han comptat amb el col·lectiu Òc Brigada Internacional. Belda, Serrats i Sans –acordió, guitarra i veu, respectivament– han interpretat a les escoles algunes de les cançons que recull el llibre disc, l’únic treball discogràfic en occità publicat a Catalunya el 2022.

Marc Serrats ha manifestat que “la voluntat és donar a conèixer el projecte a l’Aran o Occitània, però amb la voluntat que creixi i arribi tant al jovent occità com al català”.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre