x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Detingut per fer tocaments a almenys tres noies al Parc de les Vies de Lleida

3
  • Albert Guerrero
Actualitzada 23/03/2023 a les 09:01

Els fets van tenir lloc cap a les 20.00 hores

Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Lleida.

Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Lleida.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

©

Guàrdia Urbana de Lleida

La Guàrdia Urbana de Lleida va arrestar aquest dimecres a última hora de la tarda un jove acusat de fer tocaments a almenys a tres noies al parc de les Vies. Els fets van tenir lloc al voltant de les 20.00 hores quan, per causes que es desconeixen i s’estan investigant, un individu es va atansar a un grup de noies i va començar a fer-los tocaments als pits i els genitals.

Una de les víctimes va alertar una patrulla que es trobava per la zona i, poc després, va aconseguir localitzar i detenir l’agressor com a presumpte autor de tres delictes contra la llibertat sexual. Testimonis van explicar que l’home va fer tocaments a dos dones i ho va intentar amb una tercera.

Els cossos policials van registrar l’any passat 197 denúncies per delictes contra la llibertat sexual a les comarques de Lleida, segons el balanç de criminalitat del ministeri de l’Interior publicats divendres.

Temes relacionats

Comentaris

  • #3 Josep
    26/03/23 04:30

    Pues siguin d´on siguin , qui hagi estat l´asseguro que dormirà a cobert durant un llarg temps, ara caldrà veure com afecta aquesta conducta la llei del " si " es " si ", per que això comés fa uns pocs anys li hagués caigut un mínim de 5 anys de presó , en fi a veure si el jutge/essa aplica la llei al peu de la lletra que en aquest cas així hauria de ser, a més de l´alarma social que pot generar i crear molts més problemes per uns certs efectes col.laterals .

    Denunciar comentari Respondre
  • #2 Andres
    24/03/23 06:07

    Decidlo sin tapujos, Magrebís. Vivo en esta zona y fui testigo directo de la detención.

    Denunciar comentari Respondre
  • #1 Tontodelnabo
    23/03/23 14:56

    VOLEM ACOLLIR !!!

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut

Descobrir
3
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre