L'amo va demanar utilitzar el Frederic Godàs per a les classes privades || El consistori va rectificar arran de queixes dels pares i comprovar que cobrava per les sessions
Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Fotografies d'usuaris del gimnàs entrant i fent exercici al pati del Frederic Godàs.
L’ajuntament va permetre durant diversos dies que un gimnàs que ha hagut de suspendre temporalment l’activitat per excés de soroll després d’un informe de la Guàrdia Urbana utilitzés un espai municipal, el pati del col·legi Frederic Godàs, decisió que ara ha rectificat arran de les queixes d’alguns pares. Es tracta del Crossfit Cappont, situat al carrer Riu Besòs, just davant del centre educatiu, que va utilitzar aquest recinte després que ho sol·licités tant a l’ajuntament com a l’escola. Fonts del centre van assegurar que “el propietari del gimnàs ens va dir que estava fent obres al local i si seria possible poder utilitzar part del pati per fer classe durant les tardes”.
Unes obres que el gimnàs havia de fer per millorar l’aïllament acústic del local a instàncies de la Paeria, que l’hi va ordenar després de comprovar que el soroll als pisos superiors superava el màxim legal permès. Val a assenyalar que en el seu moment els propietaris van manifestar que el tancament va ser per un error administratiu i que havien al·legat. La resposta del centre a aquesta petició va ser, segons la informació facilitada per les mateixes fonts, “que demanés permís a l’ajuntament, ja que és l’administració competent per a això, i que per part del col·legi mentre no generés problemes de soroll, fes les activitats fora de l’horari escolar i no entressin als edificis no hi hauria problema”.
Dies després, la Paeria va rebre la petició i la va acabar acceptant. No obstant, diverses famílies d’alumnes del col·legi van mostrar disconformitat amb el fet que una empresa privada dugués a terme una activitat de pagament en un espai públic, per la qual cosa es van queixar a l’ajuntament.Sobre això, fonts municipals van assenyalar ahir a aquest diari que “arran de les queixes de les famílies es va comprovar que el gimnàs que organitza les activitats no és cap entitat social o sense ànim de lucre, sinó que és una societat limitada unipersonal (SLU)” i per tant era “una empresa privada que feia una activitat privada i per la qual cobrava als que la feien en un terreny municipal. Una vegada es va corroborar aquesta informació amb el col·legi es va notificar a la direcció i a l’empresa la revocació del permís”.
Comentaris
Annim va dir..
Totalment d'acord. Vergonya de veïns i d'ajuntament. Sembla que hi hagi ciutadans de primera i de segona.
Es una vergonya que permitiu contingut aixi, informació unilateral. Enserio fa mal que la gent faci esport a un lloc al aire lliure tambe? Entra en conflicte el pagar...au va! Que els veins tinguin maneta dins del ajuntament diu tot d'aquesta legislació, tant de bo els hi posin un bar que faci bones liades i aleshores segur que dormiran genial ;). Tambe han denunciat al atletic segre quan posen la musica a tot drap? Vaja, segur que alli no poden fer gaire cosa...enfi... Molta vergonya viure envoltada d'aquesta societat
Denunciar comentari Respondre
Annim va dir..Es una vergonya que permitiu contingut aixi, informació unilateral. Enserio fa mal que la gent faci esport a un lloc al aire lliure tambe? Entra en conflicte el pagar...au va! Que els veins tinguin maneta dins del ajuntament diu tot d'aquesta legislació, tant de bo els hi posin un bar que faci bones liades i aleshores segur que dormiran genial ;). Tambe han denunciat al atletic segre quan posen la musica a tot drap? Vaja, segur que alli no poden fer gaire cosa...enfi... Molta vergonya viure envoltada d'aquesta societat
Denunciar comentari RespondreTotalment d´acord, ens hem tornat uns " cumbaians" la majoria de ciutadans només ens posem a la vida dels altres.