x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

Un pot d’or

18/03/2023 a les 05:02
Rafa, a l’endur-se el milionari pot.

Rafa, a l’endur-se el milionari pot.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Rafa, a l’endur-se el milionari pot.

SEGRE
Boig per tu

Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

S’ha acabat Pasapalabra, en el sentit que tardarà un temps a tornar a ser el que era, si és que ho torna a ser. Dijous es va acabar el misteri i es va revelar el guanyador del pot més gran de la història del concurs d’Antena 3, 2.272.000 euros, als quals cal descomptar, és clar, la important mossegada d’Hisenda. Tots van guanyar, menys Orestes Barbero.

Va vèncer Rafa Castaño, que va completar el rosco d’una tacada. Va triomfar Antena 3 que, amb les promocions semiencobertes que aquesta setmana s’aclariria tot, va obtenir un 33 per cent d’audiència i més de quatre milions i mig d’espectadors. Una passada perquè, a més, va deixar a les beceroles el seu màxim competidor, Supervivientes de Telecinco, que es va quedar en un 14 (els altres ni compten), lamentant el dia en què, tenint-los, va perdre els drets del Pasapalabra.

Dit això. En l’especial de la final ens van sobrar, encara que ho entenem, tants talls publicitaris començats ja en l’anterior Intermedio i ens va semblar injust que, per la mecànica del joc, Orestes, després de 360 programes, no pogués jugar a la final.

El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre