x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Govern i PSC s'emplacen a tornar-se a reunir aquest dimarts per "tancar els últims serrells" de l'acord de pressupostos

  • ACN
Actualitzada 30/01/2023 a les 18:47

L'executiu i socialistes s'han trobat durant dues hores aquesta tarda al Palau de la Generalitat

La portaveu d'ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa.

La portaveu d'ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© La portaveu d'ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa.

Bernat Vilaró / ACN

El Govern i el PSC s'han emplaçat a seguir negociant aquest dimarts per tal de "tancar els últims serrells" de l'acord de pressupostos. L'executiu i els socialistes han celebrat una reunió aquesta tarda al Palau de la Generalitat, que ha començat a les 4 de la tarda i s'ha allargat durant unes dues hores. Aquesta trobada se suma a la que han mantingut al llarg del matí i que ha durat gairebé quatre hores. Tant Govern com PSC han confirmat que tenen la intenció de celebrar noves reunions aquest dimarts.

Les trobades d'aquest dilluns es produeixen després que la setmana passada el Govern cedís amb la B-40 i ERC acceptés votar a favor d'una moció que demanava executar la Ronda Nord. El mateix dijous el líder del PSC, Salvador Illa, va demanar reprendre la negociació aquest dilluns i va avisar que encara queden "feina i punts pendents".

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre